Customer Experience de la A la Z

Customer Experience de la A la Z

Online Workshop Customer Experience User Experience

SUSȚINEȚI TRANSFORMAREA CUSTOMER-CENTRIC.

Identificați oportunitățile, creșteți rezultatele de business ale companiei.

Cum vă ajută?

Customer Experience (CX) devine o prioritate în stategia de business pentru companii din orice domeniu și la orice nivel. Prin experiența oferită, companiile pot câștiga, dar mai ales păstra clienți, profitabil, cu condiția să aibă cunoștințele și resursele necesare.

Acest training de marketing este construit pentru a sprijini participanții să aprofundeze tehnici, instrumente care îi vor ghida către:

  • Înțelegerea conceptelor, abilităților și instrumentelor necesare pentru a capta încrederea și credibilitatea de a aborda CX în cadrul companiei și a deveni un profesionist în domeniu;
  • Clarificarea termenului și înțelegerii CX și înțelegerea factorilor care creează valoare pe termen lung;
  • Înțelegerea oportunității pe care o reprezintă o transformare Customer-Centric pentru o companie.

Acest curs face parte dintr-o serie de 3 workshopuri practice de Customer Experience alaturi de Customer Experience Journey Mapping si Customer Experience Metrics.

Cui se adresează?

Cursul poate servi ca introducere celor care se află la început de drum în înţelegerea elementelor pe care le implică Customer Experience,  recapitulare,  clarificare a tuturor elementelor implicate pentru cei care deja creează şi gestionează experienţa clienţilor pentru o companie, indiferent de departamentul din care fac parte.

Structură curs

Workshop-ul include 75% parte teoretică şi 25% parte practică de exerciții în care participanţii aplică ceea ce au învățat pe exemple din compania pe care o reprezintă sau alte companii cunoscute.

Partea 1

  • Introducerea conceptului de Customer Experience – contextul și factorii de schimbare din jurul lui. Scurt “istoric” ce înglobează Experience EconomyLiquid ExpectationsCustomer-Centricity. (suport teoretic);
  • Ce face o organizație să fie Customer-Centric. CX audit – cultură, competențe, structuri și nivele de maturitate. Activități specifice fiecărui nivel. (suport teoretic și exercițiu practic);
  • Termeni și concepte – explicații, exemple, aplicații. (discuție de grup);
  • Trenduri și statistici CX. Surse de date, informații, cunoștințe și trenduri. (suport teoretic).

Partea 2

  • Employee engagement – factorul principal în asigurarea succesului și îmbunătățirea CX. Ce implică, implementare și monitorizare. (suport teoretic);
  • Voice of the Customer – programe, personas, customer journey mapping, customer empathy. Ce implică, implementare și monitorizare. (customer journey mapping este un subiect amplu căruia îi corespunde și o sesiune practică de workshop dedicată). (suport teoretic și exercițiu practic);
  • Măsurarea performanței în Customer Experience (introducere și sumar – acestui subiect îi corespunde și o sesiune de workshop dedicată). (suport teoretic).

Cât costă?

95 € + TVA

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Ce îți trebuie pentru a participa la acest curs?

Dorinţa de a empatiza cu clienţii, înţelegerea nevoii de a păstra clienţii unei companii loiali acesteia.

Unde?

Online, pe platforma Microsoft Teams

Host

Institutul de Marketing

Date & time

From:
14th Oct, Thursday
9:30

To:
14th Oct, Thursday
13:30

Location

online