Designing Value Propositions

Designing Value Propositions

Online Workshop Customer Experience User Experience

Creșteți rata de conversie cu propuneri de valoare puternice

Cum vă regândiți propunerile de valoare în vremuri incerte?

De ce un curs de “Propuneri de valoare”?

Definirea, formularea și afișarea vizibilă a motivelor pentru care consumatorii ar trebui să cumpere de la dumneavoastră mai degrabă decât de la competiție este extrem de importantă pentru creșterea vânzarilor atât online, cât și pe canalele de vânzare tradiționale. Este primul lucru pe care vizitatorii ar trebui să îl decupeze în primele secunde de la intrarea lor pe site.

În acest workshop, veți descoperi care sunt principiile unei propuneri de valoare puternice, unde să va situați cu propunerile de valoare în contextul triadei Consumator, Competiție, Oferta Proprie, care sunt pilonii diferențierii în online.

Cum vă ajută?

Înțelegerea modului în care construim și promovăm produsele și serviciile noastre este un aspect important care stă la baza unui business de success. Potențiali clienți cu nevoi în continuă schimbare, disruptia digitală care invalidează anumite surse de avantaj competitiv dar deschide căi noi către diferențiere, sunt dinamici care trebuie în permanentă evaluate și ținute sub lupă.

Toate asta pentru a fi în mod dinamic relevant pentru client, a-i aduce valoare și a-i da motive să aleagă ofertele companiei pentru care lucrați în detrimentul celor ale competiției.

Acest curs vă ajută să vă regândiți propunerile de valoare și modul în care le evaluați.

Ce exersați și aprofundați?

  • Cum folosiți o abordare simplă, dar cuprinzătoare de înțelegere a surselor de propunere de valoare?
  • Care sunt principiile de bază ale evaluării propunerii de valoare?
  • Care sunt pilonii construirii unei propuneri de valoare în online?

Cui se adresează?

Profesioniști cu experiență în marketing și comunicare cu/ fără pregătire academică în domeniu, specialiști și manageri de marketing, brand manageri, manageri de produs, experți marketing online, antreprenori, util și celor care lucrează în arii complementare, cum ar fi vânzări, procurement, relații cu clienții și își doresc să exploreze această arie (companii mici sau antreprenoriale, dar și corporații).

Cum va funcționa?

Workshopul va fi livrat într-o sesiune interactivă online, de 4 ore. Formatul va fi realizat într-un webinar, cu exemple practice pe temele prezentate. Fiecare participant va primi un ghid practic sumarizat pentru a aplica și integra know how-ul obținut cât mai rapid în propria organizație.

Vedeți agenda completă aici: http://bit.ly/3bDpSOc

Cât costă?

95 euro + TVA

Cereți detalii și nu ratați înscrierile.

Cursul este disponibil și în abonamentul de training anual Marketing Pass.
bit.ly/3qZdltE

Host

Institutul de Marketing

Date & time

From:
20th Sep, Monday
14:30

To:
20th Sep, Monday
18:30

Location

online