Initiere in copywriting si content writing

Initiere in copywriting si content writing

Course Copywriting

Early Bird 10% – minim 7 zile inainte de prima zi de curs!

E timpul să-ți dezvolți prezența online prin conținut!

În ziua de astăzi, conținutul este atotprezent. De la video de prezentare, postări în social media, pagini de vânzare, email-uri, bloguri, cataloage de produse, bannere sau aplicații mobile, absolut toate sunt elemente de conținut care leagă brandurile de consumatori.

Indiferent de specificul afacerii tale sau de proiectul la care lucrezi, cu siguranță ai nevoie de conținut. Fie că vrei să colaborezi cu un content writer sau copywriter sau vrei să devii unul, ești invitat la Cursul de Copywriting și Content Writing susținut de Cătălin Ionașcu.

Aici ai ocazia, alături de alți pasionați de marketing și comunicare la fel ca și tine, să experimentezi scrisul educativ și comercial chiar pentru organizația din care faci parte. Fie că ești angajat, antreprenor, student sau freelancer, lucrezi în marketing sau în alt domeniu care implică scrisul, ia-ți laptop-ul și vino la training!

În urma celor două zile de curs, vei dobândi experiența necesară pentru a pune bazele unei strategii de content marketing și a ști cum să scrii mesaje publicitare de impact.

Încă din anul 2014, Cursurile de Copywriting și Content Writing susținute de Cătălin Ionașcu au devenit o referință pe piața din România, având peste50 de ediții susținute pentru aproximativ 500 de participanți.

De ce să vii la cursul de copywriting și content writing?

  • Îți pui ordine în idei. Cu siguranță ești plin de idei creative pentru reclame, însă probabil nu ai o metodă de lucru clară când vine vorba să le transpui în cuvinte;
  • Îți dezvolți gândirea strategică. Orice content marketer trebuie să gândească strategii de conținut, pentru ca textele sale să îndeplinească obiective de business.
  • Înveți să îți cunoști audiența. Vei realiza un research și o segmentare de public țintă pentru compania din care faci parte sau pe un studiu de caz la alegere.
  • Afli cum să scrii persuasiv. Fie că scrii textul pe site sau un banner de Google Ads, acestea trebuie să convingă audiența să recurgă la acțiune imediat.
  • Înveți să îți adaptezi mesajul. Vom discuta despre mai multe mijloace de promovare folosite într-o campanie și cum scriem pentru fiecare dintre ele.
  • Vei scăpa de “writer’s block”. Știm că, uneori, îți e greu să începi un text și să-ți găsești inspirația. Vei scăpa de presiunea pe care o ai în fața unei foi albe.
  • Afli noțiuni de bază de SEO. Orice content writer trebuie să fie un bun cunoscător al metodelor de optimizare pentru motoarele de căutare.
  • Primești feedback specializat pe ceea ce scrii și ai ocazia să îți testezi mesajele și stilul, în urma feedback-ului din partea celorlalți cursanți.
  • Afli ce rol ți se potrivește. Vom dezbate care sunt atribuțiile unui content writer și cele ale unui copywriter, ca să cunoști în detaliu ce activități desfășoară fiecare.
  • Vei cunoaște oameni noi. Mereu la cursurile noastre se nasc noi prietenii și relații între cursanții cu interese comune. De aceea, ținem legătura și după curs.
  • Primești suport gratuit prin email și Facebook. Vom ține legătura chiar și după curs și te vom ajuta dacă ai nevoie de un sfat sau feedback pe ceea ce scrii.
  • Primești suportul cursului și alte materiale bonus. În afară de prezentările folosite la curs, vei primi și o serie de ebook-uri, template-uri și recomandări utile.
  • Primești diplomă din partea Cursuri Creative care atestă formarea ta profesională în urma acestui curs. Programul este în proces de acreditare.

Agenda cursului

Ziua 1: Sâmbăta
Interval orar: 10:00 – 18:00
Program sesiuni:

  • Introducere în scris. După ce ne-am cunoscut, vom lua parte la un exercițiu de scriere creativă, urmat de o discuție despre metode de a scrie mai ușor, mai repede și mai bine.
  • Copywriting vs Content Writing. Vom afla scopul fiecărui tip de scriere și cum se diferențiază cele două. Analizăm o serie de materiale, de la bannere, articole, spoturi video și newslettere.
  • Atribuții Copywriter vs Content Writer. Vom face o paralelă între atribuțiile de zi cu zi ale unui copy și cele ale unui content. Astfel, vom afla dedesubturile acestor meserii și procesul de creație pentru fiecare.
  • Brieful de creație. Discutăm despre componentele unui brief de creație și ce informații trebuie să știm înainte să ne apucăm de un proiect de copy sau content.
  • Strategia de Content Marketing. Începem cu definiția content marketingului. Apoi  stabilim care sunt etapele realizării unui plan de conținut și calendar editorial și le parcurgem pe fiecare, cu aplicare pe cazurile participanților.
  • SEO Content Writing. Vom afla ce sunt cuvintele cheie și cum să lucrăm cu ele, folosind anumite instrumente în cadrul cursului. Discutăm despre cum se realizează optimizarea unui text și câteva tehnici de SEO On-Page eficiente.
  • Blogul: planul editorial. În urma sesiunii de SEO, am identificat o serie de cuvinte cheie pentru propriile site-uri / bloguri. Pe baza acestora, vom dezvolta un plan de articole pentru fiecare participant, în concordanță cu strategia de content marketing stabilită anterior în această zi.

Ziua 2: Duminica
Interval orar: 10:00 – 16:30
Program sesiuni:

  • Headline-ul. Începem ziua în forță cu o discuție despre titluri, subtitluri și importanța acestora în textele de vânzare.
  • Copywriting pentru website. Vom defini etapele realizării unui text de site. În etapa de creație, discutăm despre modelul LIFT, o tehnică de copywriting aplicabilă strict pentru dezvoltarea paginilor unui site. Această sesiune include studii de caz și exerciții.
  • Copywriting pentru landing page. Va fi o sesiune teoretică, cu discuție pe un exemplu practic. Vom defini elementele cele mai importante din componența unui landing page, cu menționarea unui set de reguli pentru creșterea conversiilor.
  • Creare conținut pentru Facebook (organic & paid). Vom discuta despre realizarea planurilor editoriale de Facebook, cu aplicabilitate și pentru Instagram. Scriem împreună o postare pe un exemplu dat și analizăm o serie de abordări diferite pentru scrierea de Facebook Ads.
  • Creare conținut pentru campaniile Google Ads (Display). Analizăm o serie de exemple de bannere și stabilim care sunt elementele cheie care cresc numărul de click-uri ale unei reclame Google Ads.
  • Concluzii. Ne asigurăm că nimeni nu pleacă acasă cu informații neclare, cu întrebări fără răspuns și fără să apară în selfie-ul de final. : )

Cui se adresează cursul?

Indiferent în care din ipostazele următoare te afli, acest curs este pentru tine:

  • Ești un manager sau antreprenor care vrea să-și dezvolte abilitățile de gândire și scriere a textelor educative și/sau publicitare;
  • Vrei să devii mai organizat în ceea ce privește comunicarea online;
  • Ești un viitor antreprenor care vrea să creeze conținut pentru afacerea sa;
  • Lucrezi în marketing sau vânzări și vrei să crești notorietatea și vânzările companiei din care faci parte;
  • Ești un freelancer care vrea să-și prezinte mai bine serviciile;
  • Cauți un loc de muncă în marketing digital;
  • Ești membru într-o organizație, responsabil de aria de comunicare și PR;
  • Vrei să îți schimbi cariera și să te orientezi pe copywriting și content writing, dar nu știi de unde să începi;
  • Ești pur și simplu pasionat sau curios să înveți să scrii conținut online.

Important!

Cursul are o proporție de 30% aplicații practice. Pentru a dobândi în mod eficient cunoștințele prezentate și a avea acces la internet pentru documentare, este recomandat (nu obligatoriu) să participi cu un LAPTOP.

Durata totală a cursului este de 14 ore 30 minute, pe parcursul a două zile.

Pentru a asigura o experiență relevantă fiecărui cursant, numărul de locuri este limitat la 12.

Program curs: 

Sâmbăta:  10:00-18:00

Duminica: 10:00-16:30

COST:

775 lei (inclus TVA)

Early bird 698 lei (inclus TVA) – daca se achizitioneaza cu minim 7 zile inainte de prima zi de curs. 

Sunt incluse:

  • Suportul de curs si alte materiale bonus oferite de trainer (ebook-uri, template-uri, resurse utile)
  • Diploma de participare eliberata de Creative Business Management
  • Feedback și îndrumare prin email din partea trainerului pentru materialele realizate de către participanți, în urma cursului
  • Acces la un grup secret de Facebook, dedicat foștilor participanți ai acestor cursuri

INSCRIERE LA CURS

Te poti inscrie la telefon: 0743.183.353, sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro sau cursuricbmanagement@gmail.com

Host

Cursuri Creative

Date & time

From:
2nd Nov, Saturday
10:00

To:
3rd Nov, Sunday
17:00

Location

Calea Serban Voda nr. 44, Bucuresti, Romania