Workshop online Customer Experience Journey Mapping
Susțineți transformarea customer-centric!
Analizați traseele de achiziție și postcumpărare ale clienților!
Customer Experience (CX) devine o prioritate în strategia de business pentru companii din orice domeniu și la orice nivel.
Un demers de tip customer journey mapping asigură perspectiva centrată pe client cu privire la interacțiunea consumatorilor cu toate punctele de contact ale unui brand.
La sfârșitul acestui workshop, participanţiilor le vor fi familiare abordarea, instrumentele, modelele necesare pentru identificarea și prioritizarea oportunităților de dezvoltare, optimizare ale:
Proceselor interne;
Comunicării brandului;
Achiziției și retenției de clienți;
Reducerii ratei de reziliere sau abandon.
Cui se adresează?
Cursul se adresează oricui doreşte să ştie cum să îmbunătăţească experienţa oferită clienţilor şi să susţină transformarea companiei într-o organizaţie cu care clienţii să îşi dorească să interacţioneze şi să îi fie loiali, indiferent de mărimea companiei sau segmentul de clienţi căreia i se adresează.
Structură curs
Workshop-ul include 25% parte teoretică și 75% parte practică ghidată în care participanții creează de la „zero” un traseu al clientului. Datorită grupului eterogen de participanți, dar și nevoii ca aceștia să cunoască suficiente detalii încât să poată crea un profil tipic de client (persona) și să construiască un traseu cheie, pentru activitățile practice se va alege o ‘zona neutră’, și anume experiența unui (potențial) cursant al Institutului de Marketing. În schimb, exemple și tipuri de aplicabilitate vor fi oferite de-a lungul sesiunii și din alte domenii și industrii.
Acest training de marketing este construit pentru a sprijini participanții să aprofundeze tehnici și instrumente prin care să identifice:
Care sunt etapele și elementele care alcătuiesc un traseul al clienților (customer journey);
Cum se construiește o hartă a unui traseu;
Cum se urmărește performanța pe harta customer journey;
Identificarea, prioritizarea și soluționarea gap-urilor;
Identificarea nevoilor neacoperite ale consumatorilor.
Partea 1
-Introducerea conceptului de “customer journey” în contextul Customer Experience. Ce înseamnă şi cum ne ajută? Definiţii, concepte, teorii şi surse credibile de informaţie. Beneficiile. Cum ne ajută cartografierea consecventă a traseelor cheie ale clienţilor? (suport teoretic);
-Crearea unui profil de client – persona – (activitate practică);
-Construirea unui traseu ( customer journey) pentru profilul creat, trecând prin toate etapele procesului înainte, în timpul şi post achiziţie (pre-/during-/post- purchase), punctele de contact relevante şi evaluând experienţele cu acestea din punct de vedere funcţional şi emoţional (activitate practică).
Partea 2
-Criterii, surse de informaţii şi indicatori de performanţă (metrics, KPI-s) pentru monitorizarea şi evaluarea performanţei de-a lungul traseului (suport teoretic);
-Identificarea şi prioritizarea gap-urilor în experienţa de-a lungul traseului (activitate practică);
-Folosirea Action Plan Canvas pentru îmbunătăţirea/transformarea experienţelor cu performanţă scăzută sau unde există un gap (activitate practică).
PREȚ: 550 lei+TVA
Acest curs face parte dintr-o serie de 3 workshopuri practice de Customer Experience alaturi de Customer Experience de la A la Z și Customer Experience Metrics.
Profitați de pachetul special Customer Experience la doar 1450 lei+TVA.
Cereți detalii la info@institutuldemarketing.ro si nu ratați înscrierile!
Trainer
Andreea Coca, Customer Experience, Media & Digital Practice Lead, Kantar TNS:
Andreea Coca este trainer în cadrul Institutului de Marketing și Media & Digital Practice Lead la Kantar TNS, specialist în ceea ce presupune integrarea a multiple surse de informații și abordări de cercetare de piață pentru înțelegerea consumatorilor și a trendurilor care susțin inovația.