Workshop online Customer Experience Metrics

Workshop online Customer Experience Metrics

Online Workshop Customer Experience User Experience

Monitorizați succesul strategiei, creșteți rezultatele de business ale companiei.

Customer Experience (CX) devine o prioritate în stategia de business pentru companiile din orice domeniu și la orice nivel.

Orice strategie de implementarea a unui program de Customer Experience (CX) implică monitorizarea succesului, prin indicatorii de performanță potriviți. Aceștia diferă față de cei tradiționali și trebuie adaptați complexității experiențelor, în special prin includerea unor elemente care să măsoare și componenta emoțională, dincolo de cea fizică.

CARE SUNT BENEFICIILE?

La sfârșitul acestui program personalizat de training, participanții vor câștiga în:

  • Claritate și eficiență în stabilirea obiectivelor și evaluarea implementării programelor de CX;
  • Viteză în implementarea de acțiuni și îmbunătățiri, în funcție de rezultatele măsurării;
  • Performanță mai bună în stabilirea de priorități ale investițiilor în funcție de evaluări și date;

Cui se adresează?

Cursul se adresează în mod special profesioniştilor responsabili de gestionarea oricărei etape din customer experience journey în cadrul unei companii şi care doresc să aprofundeze diferitele abordări şi metrice prin care să monitorizeze implementarea de succes a acesteia.

Structură curs

Workshop-ul include 75% parte teoretică şi 25% parte practică de exerciții în care participanţii aplică ceea ce au învățat pe exemple din compania pe care o reprezintă sau alte companii cunoscute.

Partea 1

Nivel de awareness și cunoștințe actuale (exercițiu practic);

Programe CX – caracteristici, beneficii, watch outs (suport teoretic);

Obiective specifice pentru evaluarea performanței CX – nivel comportamental, atitudinal, tehnic și operațional (suport teoretic și exercițiu practic);

Indicatori asociați fiecărui tip de obiectiv (suport teoretic și exercițiu practic)

Termeni și concepte – explicații, exemple, aplicații (discuție de grup).

Partea 2

Prezentarea și integrarea măsurării în cadrul organizației – exemple, tips & tricks (discuție de grup);

Măsurarea impactului în business și demonstrarea ROI (suport teoretic și exercițiu practic);

Trenduri și statistici CX metrics. Surse de date și benchmarks, diferențe pe industrii (suport teoretic).

PREȚ: 95 euro + TVA

Acest curs face parte dintr-o serie de 3 workshopuri practice de Customer Experience alături de Customer Experience de la A la Z și Customer Experience Journey Mapping.

Cereți detalii la info@institutuldemarketing.ro si nu ratați înscrierile!


Trainer:

Andreea Coca, Customer Experience, Media & Digital Practice Lead, Kantar TNS:

Andreea Coca este trainer în cadrul Institutului de Marketing și Media & Digital Practice Lead la Kantar TNS, specialist în ceea ce presupune integrarea a multiple surse de informații și abordări de cercetare de piață pentru înțelegerea consumatorilor și a trendurilor care susțin inovația.

Host

Institutul de Marketing

Date & time

From:
25th Mar, Thursday
14:00

To:
25th Mar, Thursday
18:30

Location

online